Monday, February 2, 2015

2015

Ako se osvrnem na godinu za nama mogu reći da je bila uspešna. Diplomirao sam, upisao master studije, zaposlio se, počeo konačno da živim sam i izdržavam se i na kraju godine ušao u jednu lepu vezu koja i dalje traje. Novogodišnje ciljeve, iako skromne, na kraju nisam ostvario u potpunosti. Kao što sam već napisao, fakultet sam posle malog odlaganja konačno završio, engleski jezik usavršavam uglavnom na poslu mada mislim da to nije dovoljno, a i u učenje nemačkog sam uložio nešto malo vremena. Jedino na čemu nisam radio bila su putovanja. Smatram da ovo nije dovoljno i da sam sve ove stvari mogao sa lakoćom da ostvarim ali ipak bitno mi je i da nisam stajao u mestu, već da sam malim koracima krenuo napred. 

Stvari se polako pokreću i počinjem da radim na ostvarivanju nekih biznis ideja koje imam. Ako budu uspešne donosiće jedan mali prihod koji neće biti dovoljan za egzistenciju, ali će svakako biti korak napred ka ostvarivanju finansijske slobode. Vezano za to, preporučio bih vam blog Igora Opačića koji govori upravo o finansijkoj slobodi i njenom ostvarivanju. On ima dosta, pre svega, životnog iskustva koje nesebično deli sa ostalima i zaista je šteta što ne piše češće. Pročitajte svakako njegove tekstove.

Iako sve ide kako treba i prvi put posle dugo vremena nemam nekih većih problema oko kojih treba da brinem, ipak postoji nešto što mi unosi nemir i isto tako posle dugo vremena počeo sam da osećam određenu dozu anksioznosti i strah od budućnosti i vremena koje dolazi. Analizirao sam malo sebe i svoja osećanja i trebalo mi je vremena da shvatim, ali mislim da sam pronašao uzrok problema. Posle završetka fakulteta sam se malo ulenjio i iako sam radio povremeno na ostvarivanju nekih dugoročnih ciljeva to nije bilo sistematski već sporadično. Umesto da sam određujem pravac kojim ću ići i proaktivno utičem na stvari koje mi se dešavaju ja sam odabrao lakši put, put kojim se ne krećem ili krećem vrlo sporo i čekam da mi se stvari dese. Dobre stvari se ne dešavaju same od sebe i trebaju se zaslužiti i uzeti. Ne možemo očekivati od roditelja, države ili firme da nam učine život boljim već se sami moramo izboriti za neke stvari. 

U ovoj godini će mi glavni cilj biti da kreiram radne navike. Želim da svoje telo i um istreniram na rad i da mi to postane jedna rutinska aktivnost poput održavanja higijene. Želim da navike postanu deo mog karaktera i da time utičem na stvari koje mi se dešavaju. Želim da upravljam svojim životom. Želim da pobedim sebe

Za kraj jedna prigodna pesma koju sam večeras čuo.


No comments:

Post a Comment