Wednesday, February 5, 2014

Day zero


Malopre sam na DDM-u pročitao ovaj odličan tekst. Inače, možete ih pratiti i na fejsu i zaista svakog dana dobijati jednu malu dozu motivacije :) Radi se o Day Zero projektu, odnosno o tome da uradite 101 stvar tokom 1001 dana. Ideja je veoma popularna i na desetine hiljada ljudi širom sveta šeruje svoje liste po netu i radi na ispunjavanju svojih želja. 

Zašto 1001 dan? Većina ljudi pravi neke liste želja, ali retko ko postavi realne rokove u kojima će to i ostvariti i onda se vremenom sve to nekako zaboravi. Za jednu ovakvu listu čini se da je jedna godina premali period, dok je 1001 dan (2.75 godina) prilično realan rok za koji ljudi mogu da ispune sve želje sa liste. Naravno, ideja je i da te želje budu manje-više realne i da mogu da se ispune u ovom roku. To bi u proseku bila jedna stvar u nekih 10 dana.

Želje treba da budu izbalansirane i realne pa tako na primer, možete imati nekoliko stvari koje se rade jednom u životu i veći broj stvari koje se rade češće ili svakodnevno. Možete naučiti da kuvate neko jelo, odsvirate neku pesmu na gitari, skočite padobranom, odete u streljanu ili posetite neki restoran koji dugo planirate. Ideja je puno i granica je samo naša mašta :) Na DDM-u je tekst sa savetima u vezi odabira želja, a sam sajt Day Zero može da bude izvor velikog broja ideja.

Retko mi se ovo dešava, ali baš sam se oduševio idejom i jedva čekam da se bacim na realizaciju. Verujem da će me ovo terati da budem dosta aktivniji, dobiću dodatno samopouzdanje, uživaću u procesu i, na neki način, osetiću se živim :) Listu ću vremenom dopunjavati, a videću još da li ću je ovde podeliti u celosti ili ću pisati samo o nekim pojedinim stvarima. Danas je 5. februar 2014, a moj 1001. dan će biti 2. novembar 2016. :) Odoh sad da pravim listu :)

No comments:

Post a Comment